KONKURS na 100. wpis!

Kochane!

Oto nadejszła wiekopomna chwila kiedy na łamach Madame Fleurette pojawił się wpis numer STO! A wraz z nim mam Wam do przekazania kilka ważnych słów!

Napisałam dla Was 100 tekstów. Zawarłam je w prawie 71000. słów. Nie liczyłam godzin pisania, edycji i robienia zdjęć, ale wyjdzie ich DUŻO, zdecydowanie więcej niż 100.

Wy za mój czas, trud i pracę odwdzięczyliście się prawie 15000. wyświetleń! Tak! 15 tysięcy wyświetleń to OGROMNY SUKCES! I zarazem wielka radość. Dziękuję za każdą wizytę na madamefleurette.com. Dziękuję za każdy z ponad 300 komentarzy. Dziękuję za każde z ponad 400 polubień. Dziękuję za to, że ze mną jesteście i tworzycie tak wspaniałą społeczność!

Cieszy mnie to niezmiernie, a z tego powodu wciąż mam nadzieję pisać i rozwijać się. Dlatego postanowiłam zorganizować dla Was mały konkurs z fajną nagrodą. Do wygrania bransoletka marki Yes!

Zasady konkursu:

  1. Polub moją stronę na Facebooku – tu znajdziesz LINK,
  2. Udostępnij wpis z informacją o konkursie na swoim Facebooku,
  3. Napisz w komentarzu na Facebooku jakie nowe treści chętnie przeczytałabyś na Madame Fleurette.

Spośród wszystkich komentarzy zacne JURY w składzie: ja (Madame Fleurette), on (Pan Fleurette) i kot, wybierze najciekawszą odpowiedź. Następnie skontaktuję się z laureatką i zmierzę z tematem, który zasugerowała w komentarzu!

Życzę Wam dobrej zabawy i powodzenia!


7 myśli w temacie “KONKURS na 100. wpis!

Dodaj komentarz